سیستم اسپرینکلر شکارچی چیست و چه کاربردی دارد؟
نوشته شده توسط : نت نیوز



بی شک سری آبپاش هانتر را باید یکی از مناسب ترین دستگاه ها در زمینه آبیاری دانست که به صرفه جویی در مصرف آب و خودکارسازی فرآیند آبیاری کمک زیادی کرده است.

این آبپاش ها متناسب با هر نیاز و محدوده ای طراحی و تولید می شوند. قابلیت های متنوع این آبپاش ها به شما کمک می کند تا عملیات آبیاری را با سهولت بیشتری انجام دهید. در این مقاله به معرفی آبپاش هانتر و بررسی قابلیت های مختلف آن می پردازیم. به ما بپیوند.

هانتر اسپریر را بهتر بشناسید

آبپاش هانتر یکی از معروف ترین و پرکاربردترین دستگاه ها در زمینه آبیاری اتوماتیک به شمار می رود، زیرا برای آبیاری فضاهای مختلف از جمله باغ ها، گلخانه ها، چمن ها و فضای سبز استفاده می شود. سیستم این مدل از آبپاش ها دارای طراحی اتوماتیک است که به آن امکان می دهد بدون نیاز به دخالت انسان، عملیات آبیاری را به صورت خودکار انجام دهد و آبیاری بر اساس برنامه از پیش تعیین شده انجام می شود.

این سری از آبپاش ها دارای قابلیت های ویژه و پرکاربردی از جمله قابلیت افزایش یا کاهش میزان آب پاشیده شده، قابلیت تنظیم الگوی توزیع آب، دقت، سرعت محدوده توزیع غیرعادی، قابلیت پنهان شدن در زیر زمین، دوام می باشد. در بدترین شرایط، می توان از یک زندگی طولانی و مفید بهره مند شد.

سیستم های اسپرینکلر شکارچی با اتصال یا لوله کشی جدا از منبع آب تغذیه می شوند. علاوه بر این، می توان آن را با تایمر و الگوی آبیاری خودکار تنظیم کرد تا به طور منظم آبیاری شود. آبپاش هانتر از بهترین دستگاه ها در زمینه آبیاری اتوماتیک باغچه و چمن می باشد که عملکرد هوشمند آنها باعث محبوبیت آنها شده است. همچنین استقبال خوب مصرف کنندگان به دلیل قیمت مناسب آبپاش هانتر می باشد.

انواع سمپاش هانتر را بشناسید

اگرچه آبپاش هانتر از نظر شکل، طراحی و عملکرد مشابه هستند، اما جالب است بدانید که در سال های اخیر به دلیل انتظارات متفاوت از این دستگاه ها، نسخه های مختلفی طراحی و ساخته شده است. در ادامه به برخی از این نسخه ها خواهیم پرداخت.

سمپاش پنهان (Hunter Rotors)

آبپاش مخفی هانتر برای آبیاری فضاهای بزرگ و کوچک که نیاز به شعاع پاشش متفاوتی دارند مناسب است. لازم به ذکر است که لوله های این مدل آبپاش هانتر در زیر زمین قرار دارند. مکانیسم عملکرد این آبپاش نیز بسیار جالب است. آبپاشی که در زیر زمین دفن شده است، هنگامی که فشار آب به سر پنهان می رسد، به طور خودکار بالا می رود و منطقه اطراف را آبیاری می کند. با این نوع آبپاش می توان شعاع آبیاری محیط را تنظیم کرد. توجه داشته باشید که نصب این آبپاش در زیر زمین به حفظ زیبایی محیط و محافظت از آن در برابر آسیب های فیزیکی کمک می کند.

اسپرینکلر MP Rotator

اسپرینکلرهای روتور MP باید به عنوان نسخه جدید در نظر گرفته شوند و جایگزین آبپاش های قدیمی شوند. این مدل با هدف آبیاری فضای سبز ایجاد شد اما به مرور زمان برای آبیاری زمین های دیگر نیز اصلاح شد. این اسپرینکلر از سیستم انتقال جریان چند مسیره ویژه ای بهره می برد که با چنین ویژگی هایی انتظار می رود در مقایسه با آبپاش های معمولی در مصرف آب صرفه جویی زیادی داشته باشد. الگوی اصلی این آبپاش مدل هانتر پخش جریان آب به صورت مداوم و با سرعت بالا می باشد. این روش آبیاری باعث می شود که خاک به تدریج خیس شود و آب به طور مساوی توزیع شود.

PS Ultra Sprayer

آبپاش مخفی Ps Ultra Hunter شعاع اسپری کوچکی دارد که برای استفاده در فضاهای کوچک انتخاب خوبی است. به این آبپاش آبپاش فضای سبز نیز می گویند و پایه نازکی دارد. طرح آب این آبپاش خطی است و می تواند آب را به صورت یک لایه پخش کند و دارای طرح نواری باریک می باشد.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که بدنه کوچک این دستگاه نصب آن را بر روی زمین آسان می کند. این موضوع می تواند عمر دستگاه و کیفیت آن را نسبت به سایر محصولات افزایش دهد. با توجه به کیفیت بالای این محصول اسپرینکلر هانتر، مدل های مختلف متعددی ساخته و عرضه شده است. همچنین توجه به این نکته مهم است که موارد ذکر شده تنها بهترین نمونه های موجود هستند و همه انواع اسپرینکلر هانتر را نشان نمی دهند. https://www.ghatar.com/215012/%D8%A2%D8%A8%D9%BE%D8%A7%D8%B4-%D9%87%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%9F/

اخرین حرف

آبپاش های شکاری برای کسانی که فرصت آبیاری دستی فضای سبز یا چمن خود را ندارند و می خواهند فرآیند آبیاری محیط به صورت خودکار و در زمان مشخصی انجام شود، روشی اساسی و مقرون به صرفه است. این دستگاه دارای گزینه های متنوعی است که می توانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

فروشگاه پمپ ایران عرضه کننده انواع تجهیزات و ادوات آبیاری به خصوص آبپاش هانتر با سابقه طولانی در این زمینه می باشد و می تواند شما را در انتخاب و خرید بهترین مدل آبپاش متناسب با نیاز خود یاری نماید. قیمت سرنگ هانتر در فروشگاه پمپ ایران به دلیل گستردگی محصولات و خدمات بسیار خوب به مشتریان همواره مورد رضایت خریداران می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 3521
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: